miercuri, 5 noiembrie 2008

BISCUITI CU OVAZ

Biscuiti cu ovaz ... ideali pentru o gustare sau chiar micul dejun.

Ingrediente:

  • 80 grame unt
  • 100 grame zahar
  • 3 linguri de miere
  • 250 grame fulgi de ovaz
  • 1 plic praf de copt
  • cateva stafide
  • 2 oua
  • un praf de sare
  • o lingura cu varf cu scortisoara
  • esenta de vanilie
  • 140 grame faina
Pentru inceput punem ovazul la inmuiat (in apa sau in lapte). Intre timp, frecam spuma untul cu zaharul pana devine o pasta lucioasa, adaugam si cele doua oua, sarea, mierea si scortisoara, stafidele, fulgii de ovaz (scursi de lichid de apa), iar in final faina. Pasta trebuie sa fie foarte vartoasa. Intr-o tava tapetata cu hartie de copt sau unsa cu unt, formam biscuitii cu ajutorul unei linguri.
Dam tava in cuptorul preincalzit, iar cand biscuitii devin usor rumeni, sunt gata. Ii scoatem din cuptor si ii lasam sa se racoreasca. Va doresc pofta buna!



19 comments:

Buuuni si sanatosi! Ma gandesc sa ii fac!

Abia astept sa i gust !!!

O sa incerc si eu aceasta reteta.
de mult vreau sa fac astfel de biscuiti - prima data i-am mancat din comert , in Italia, acum cativa ani
Acum stau acasa cu bebele meu si am mai mutl sa experimentez retete noi.
Multumim Sabina

Ma bucur ca te-ai gandit sa incerci aceasta reteta. Mie personal imi plac foarte mult acesti biscuitei. Sunt foarte buni pentru cafeaua de dimineata.
Iti multumesc de vizita si astept vesti de le tine!
Iti doresc numai bine tie si bebelusului tau! Pupici!

o reteta buna ieftina si sanatoasa

Arata atat de bine biscuiti cu ovaz incat m-ai convins sa-i incerc, acum sunt in cuptor.
Mersi de reteta.

Cu aproximatie, ce cantitate de faina este necesara? Multummesc, Ana

Anonim, voi posta in zilele ce urmeaza cantitatile exacte pentru ca vreau sa ii pregatesc din nou.
Multumesc pentru vizita!!!

Sabina, nu ai mai facut biscuiteii?? astept sa stiu cantitatea de faina necesara..Toate bune, Daniela

Salut, n-am uitat, doar ca in ultima vreme am fost prinsa cu ceva probleme. Am promis si o sa ma tin de promisiune.

oare se va intampla anul acesta??

nu esti serioasa, astept un raspuns de la tine de cateva luni...

Stiu, stiu ...mea culpa!!!
Saptamana asta cand am 2-3 ore libere fac biscuiti cu ovaz ....PROMIT!!!

Ti-as trimite si tie cativa, sa ma revansez ...insa esti cam anonim/a.

Anonim, acum te astept cu impresii ...daca ti au placut, au ba! Spor la lucru.

Mii de multumiri pentru cantitatea de faina necesara!! Zilele astea fac biscuiteii si iti dau de stire cum mi-au iesit..inca o data multumiri, Daniela ("anonima").

Daniela, imi pare bine de cunostinta! Imi cer nenumarate scuze ca te-am facut atat sa astepti, insa lista de retete e tare lunga si nu reusesc sa tin pasul.
Sunt tare curioasa daca iti vor placea.
Spor la treaba!

Salut! si de la noi din bucatarie miroase acuma frumos, frumos! Am folosit reteta frumos povestita de tine, dar am mai pus si nuci( ca erauu) migdale - ca s-a cerut si cred ca va iesi o minunatie. Multumim pentru reteta!

Minunate retetele tale!Am facut si eu acesti biscuiti, dar cu cateva mici modificari pentru baietelul meu de un an si jumatate. Am fost tare incantati! Sigur o sa mai incerc si alte retete! Multumim!

Share

Twitter Facebook Digg Stumbleupon Favorites More