Sursa de inspiratie pentru aceasta reteta a fost Gurmandino, care a pregatit o reteta cu ficatei de pui, absolut geniali. Doua modificari am facut: am folosit vin rosu, in loc de otet din vin, deoarece nu am avutt si nu am folosit wok-ul, ci cuptorul
Ca si garnitura, am pregatit orez cu aroma de curry, dar  despre aceasta reteta vorbim ceva mai tarziu.
Asadar multumesc Gurmandino pentru aceasta combinatie si sa trecem la povestit ...

Ingrediente:
  • o caserola cu ficatei de pui (atentie sa fie cat mai proaspeti, sa nu aibe pete)
  • 6 linguri sos de soia
  • o capatana de usturoi
  • 5 linguri vin rosu/otet din vin
  • 3 linguri ulei de masline
  • 2 foi de dafin
  • sare, piper si fulgi de chilli
Ficatei se spala si se curata, apoi se pun intr-o caserola impreuna cu toate ingredientele si se lasa la frigider peste noapte. Atentie alegeti o caserola care are capac, pentru a nu "odoriza" frigiderul.
Intr-o tava punem ficatei impreuna cu sosul rezultat si dam la cuptor pentru aproximativ 25-30 de minute. Avem grija sa intoarcem ficateii pe partea opusa si sa stropim cu sosul rezultat. Se servesc alaturi de garnitura de orez cu aroma de curry.

Ficatei de pui cu orez

Ficatei de pui cu orez
Ficatei vor avea si un sos de soia si vin (in imagine nu apare, deoarece ar fi fost absorbit de orez pana cand as fi terminat de fotografiat) si nu vor fi fazi.

0 Comentarii