marți, 9 decembrie 2008

CIORBA ARDELENEASCA

Ingrediente:

  • carne de porc afumata
  • 2 morcovi si 1 albitura
  • 1 telina
  • ardei gras rosu si verde
  • o canuta cu smantana
  • 2 galbenusuri
  • 3 linguri de otet
  • tarhon uscat
  • sare si piper
Se pune carnea taiata in bucati marunte la fiert (eu schimb apa de doua ori, pana nu si mai lasa spuma). Se curata legumele, se spala si se taie in bucatele mici. Cand carnea este aproape fiarta se adauga legumele. Optional se poate pune un pumn de orez. Se condimenteaza cu sare si piper dupa gust. Dupa ce totul este fiert se adauga tarhonul maruntit. Separat, se amesteca galbenusurile de ou, otetul si smantana, pentru ca mai apoi, sa se toarne peste ciorba fierbinte, dar luata de pe foc. La final se adauga tarhonul (care ii da un parfum aparte). Noi am servit cu paine cu cartof.

4 comments:

Vaai, cred ca este o minune ciorbitza asta! Dupa tarhon nu ma dau in vant, dar tot ce contine afumatura si smantana e pe placul meu :P

Salut Sabina,
Am incercat sa fac ciorba ardeleneasca si a iesit atat de buna ca nu-mi venea nici mie sa cred ca am facut-o eu! Multumesc mult pentru reteta! Asa invat si eu sa gatesc romaneste :-)....
Tarhonul adauga intr-adevar un gust foarte special si fin, mmmmmm, a fost super! Esti chiar tare!!
Multumesc inca o data,
Marianne

Felicitari, Marianne! Ma bucur ca ti-a placut.

prefer lamaia in locul otetului dar totusi buna

Share

Twitter Facebook Digg Stumbleupon Favorites More